
Coca-Cola Company: Αύξηση πωλήσεων στο τρίτο τρίμηνο χάρη στη Coca-Cola Zero
Η εταιρεία Coca-Cola Co. ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων για το τρίτο τρίμηνο, που ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street — ένδειξη ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να αγοράζουν τα ποτά της εταιρείας παρά τις υψηλότερες τιμές.
Η Coca-Cola, με έδρα την Ατλάντα, ανέφερε οργανική αύξηση εσόδων κατά 6%, υπερβαίνοντας τον μέσο όρο των εκτιμήσεων των αναλυτών. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ξεπέρασαν επίσης τις προσδοκίες.
Ειδικότερα, τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία, σε σύγκριση με τις προσδοκίες των αναλυτών της Wall Street, σύμφωνα με την έρευνα της LSEG:
«Υπάρχει όλο και μεγαλύτερη εστίαση στην επιθυμία των ανθρώπων να ζουν έναν πιο υγιεινό και ισορροπημένο τρόπο ζωής, και τα προϊόντα όπως το Coke Zero και το Diet Coke ταιριάζουν περισσότερο σε αυτή την εξίσωση», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής John Murphy σε συνέντευξή του το πρωί της Τρίτης.
Η εταιρεία ξεκινά επίσης σταδιακή κυκλοφορία Coca-Cola που παρασκευάζεται με αμερικανική ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο, σε γυάλινες φιάλες, ανέφερε ο Murphy. Η εισαγωγή θα γίνει με προσεκτικούς ρυθμούς λόγω των περιορισμένων αποθεμάτων ζάχαρης από ζαχαροκάλαμο στις ΗΠΑ, πρόσθεσε.
«Αν κοιτάξετε την επιτυχία της Mexican Coke στις Ηνωμένες Πολιτείες, είναι ένας συνδυασμός προϊόντος και συσκευασίας, και είμαστε πολύ πρόθυμοι να προσφέρουμε τον ίδιο συνδυασμό», είπε ο Murphy.
Νέα Coca-Cola
Νωρίτερα φέτος, ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα νέο προϊόν Coca-Cola, παρασκευασμένο με αμερικανική ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο. Εδώ και δεκαετίες, η Coca-Cola χρησιμοποιεί σιρόπι καλαμποκιού υψηλής περιεκτικότητας σε φρουκτόζη, το οποίο είναι φθηνότερο από τη ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο, για να γλυκάνει το κλασικό προϊόν της στις ΗΠΑ. Ωστόσο, μια πιο ακριβή εκδοχή του αναψυκτικού, που εισάγεται από το Μεξικό και περιέχει ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο, έχει αποκτήσει φανατικό κοινό.
Οι συσκευασίες μικρότερου μεγέθους σε μπουκάλια και κουτάκια συμβάλλουν επίσης στην αύξηση των πωλήσεων, καθώς ο ανταγωνισμός στα σούπερ μάρκετ εντείνεται και το κόστος ζωής αυξάνεται.
Παγκόσμια Αποτελέσματα
Ο συνολικός όγκος πωλήσεων ανά μονάδα αυξήθηκε κατά 1%, χάρη στην ανάπτυξη σε Κεντρική Ασία, Βόρεια Αφρική, Βραζιλία και Ηνωμένο Βασίλειο.
Η εταιρεία επανέλαβε την πρόβλεψή της για το σύνολο του έτους, αναμένοντας αύξηση των συγκρίσιμων κερδών ανά μετοχή περίπου κατά 3%.
Νωρίτερα την Τρίτη, ένας από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές της Coca-Cola παγκοσμίως συμφώνησε να αγοράσει πλειοψηφικό μερίδιο σε έναν άλλο εμφιαλωτή, δημιουργώντας έναν κολοσσό εμφιάλωσης στην Αφρική, σε συναλλαγή αξίας περίπου 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Πρόκειται για ακόμη ένα βήμα στη στρατηγική απομάκρυνσης της Coca-Cola από το κομμάτι της εμφιάλωσης, το οποίο περιλαμβάνει και την πώληση συμμετοχής στις ινδικές δραστηριότητές της φέτος.
Διαβάστε επίσης
Coca-Cola HBC: Deal – μαμούθ για την εξαγορά της Coca-Cola Beverages Africa έναντι $2,6 δισ.
Πηγή: www.mononews.gr

























