
Το empowerment του Ιβάν Σαββίδη, η ιταλική περιπέτειες του Κυριακού, η εμμονή Ζούλα στα ρομπότ, τι συμβαίνει με την ΕΦΣΥΝ του Μελισσανίδη και το «όχι» στη Eurovision
Ο Σαββίδης είναι εδώ!: Το empowerment στους εργαζόμενους του Open, οι remote ευχές, το ηχηρό «δεν πουλάμε», οι υπαινιγμοί για το power game και οι Νοσταλγοί του αγιασμού δια χειρός Ιερώνυμου
Υπάρχουν στιγμές που η φυσική παρουσία έχει τη δύναμη συμβόλου — και άλλες που ακόμη και η διαδικτυακή σύνδεση αρκεί για να υπενθυμίσει ποιος είναι το «αφεντικό». Και στο OPEN, αυτές τις ημέρες, συνέβησαν και τα δύο.
Επτά ολόκληρα χρόνια μετά την εποχή των αγιασμών με θρησκευτική glamorous ατμόσφαιρα, όταν ο Ιβάν Σαββίδης εγκαινίαζε το 2018 μια νέα τηλεοπτική πραγματικότητα δίπλα στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, ο συμβολισμός επανέρχεται.
Χωρίς επίσημη ανακοίνωση, αλλά με φωτογραφίες που ανέβηκαν στα social media στελεχών του σταθμού, το μήνυμα ήταν σαφές: η ιδιοκτησία είναι παρούσα, το power game ελέγχεται, η συνέχεια σχεδιάζεται.
Στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων για τους εργαζόμενους του OPEN, πραγματοποιήθηκε ζωντανή διαδικτυακή συνάντηση, σε θερμό –σχεδόν οικογενειακό– κλίμα.
Ο Ιβάν Σαββίδης μίλησε με τη γνωστή του αμεσότητα, ευχαρίστησε τους εργαζόμενους και επένδυσε ξεκάθαρα στο empowerment του ανθρώπινου δυναμικού, δίνοντας έμφαση στον χαρακτήρα, τις αξίες και την επαγγελματική ηθική. Το μήνυμα ήταν σαφές: το OPEN δεν είναι απλώς ένας σταθμός, είναι ένας οργανισμός που επιβιώνει γιατί οι άνθρωποί του αντέχουν.
Ταυτόχρονα, έστειλε καθησυχαστικό –αλλά και πολιτικά φορτισμένο– μήνυμα για το μέλλον του καναλιού, διαψεύδοντας σενάρια αποχώρησης ή πώλησης, ενώ επανέλαβε ότι όποια απόφαση αφορά το OPEN, πρώτοι που θα τη μάθουν θα είναι οι εργαζόμενοι. Εκείνοι που, όπως τόνισε, έχουν ήδη διαψεύσει όσους «περίμεναν την ταφή του καναλιού».
Δεν έλειψαν, βεβαίως, οι υπαινιγμοί. Αναφορές σε πιέσεις, σε ανθρώπους που «μέρα νύχτα προσπαθούν να εξωθήσουν τον Σαββίδη εκτός Ελλάδος», σε συγκρούσεις που δόθηκαν και κερδήθηκαν — είτε στο τηλεοπτικό πεδίο είτε στο «Λιμάνι». Ο λόγος ήταν καθαρός, σχεδόν προειδοποιητικός: «Περιμένετε. Δεν τα έχω πει ακόμα όλα στην Ελλάδα».
Χάρηκαν οι εργαζόμενοι… μερικοί όμως νοσταλγούσαν τον αγιασμό και τον Ιερώνυμο.
Αλήθεια τώρα; Περιμέναμε από τον ΣΚΑΙ να «καρατομήσει» τον Μαζωνάκη;
Είναι αλήθεια δυνατόν να απαιτούμε από ένα κανάλι να μετατραπεί σε λαϊκό δικαστήριο και να «δικάσει» έναν καλλιτέχνη πριν ακόμη μιλήσει η Δικαιοσύνη; Να τον αποβάλει από τον τελικό ενός σόου μόνο και μόνο επειδή καταγγέλθηκε;
Ο ΣΚΑΪ δεν είναι Εισαγγελία, δεν είναι ανακριτής και σίγουρα δεν είναι αρμόδιος να απονέμει ποινές με βάση τον θόρυβο των social media. Δεν φέρει ευθύνη για κάθε καταγγελία που δημοσιοποιείται εις βάρος καλλιτεχνών που συμμετέχουν στα προγράμματά του, ούτε οφείλει να λειτουργεί με λογική «αποκεφαλισμών» για να ικανοποιήσει την κοινή γνώμη.
Από το Σάββατο ξεκινούν λοιπόν κανονικά τα live του The Voice για την τελική φάση του talent show, με στόχο την ανάδειξη του νικητή από τις ομάδες της Έλενας Παπαρίζου, του Χρήστου Μάστορα, του Πάνου Μουζουράκη και του Γιώργου Μαζωνάκη. Η υπόθεση του οποίου θα κριθεί και όταν κριθεί βλέπουμε.
Γιατί οι εκπρόσωποι των εργαζομένων της ΕΡΤ, λένε ηχηρό ΌΧΙ στη Eurovision 2026;
Αρνητική η ψήφος των εκπροσώπων των εργαζομένων στο Δ.Σ. της ΕΡΤ για τη συμμετοχή της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης στη Eurovision 2026. Γιάννης Δάρρας και Μανόλης Παπανικήτας καταψήφισαν την εισήγηση, με τον Γιάννη Δάρρα να διευκρινίζει ότι η καταψήφιση δεν αφορά την καλλιτεχνική ή αισθητική διάσταση της Eurovision, ούτε συνδέεται με μια συνολική απόρριψη του θεσμού, αλλά με τη θεσμική ευθύνη που –κατά τον ίδιο– φέρει η δημόσια τηλεόραση σε μια περίοδο έντονων διεθνών εξελίξεων.
Ο κ. Δάρρας επικαλείται τη στάση ευρωπαϊκών δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών φορέων (Ισπανία, Ιρλανδία, Ολλανδία, Σλοβενία και Ισλανδία) που φέτος επέλεξαν να μη συμμετάσχουν στον διαγωνισμό, εξαιτίας της κατάστασης στη Γάζα, κάνοντας λόγο για ασυμμετρία σε σχέση με την απόφαση της EBU το 2022 να αποκλείσει τη Ρωσία από τη Eurovision λόγω της εισβολής στην Ουκρανία.
Το ΕΡΤnews Radio 105,8 κερδίζει τη μάχη για την 4η θέση των ενημερωτικών ραδιοφώνων λίγο πριν το τέλος του 2025.
Ο ΑΝΤΕΝΝΑ, η εσωστρέφεια για την… εξωστρέφεια Κυριακού και τα ξένα ΜΜΕ, μοναδική «πηγή» για την υπόθεση La Repubblica και La Stampa
Κεντρικό θέμα στην ιταλική επικαιρότητα παραμένει η φημολογούμενη εξαγορά της La Repubblica, της ιστορικής La Stampa και τεσσάρων ιδιωτικών ραδιοφωνικών σταθμών από τον ελληνικό όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ. Παρά τον έντονο δημόσιο διάλογο που έχει ανοίξει στην Ιταλία, στην Ελλάδα δεν έχει υπάρξει καμία επίσημη τοποθέτηση από τον όμιλο, ο οποίος μέχρι στιγμής αποφεύγει τόσο την επιβεβαίωση όσο και τη διάψευση των πληροφοριών.
Την ίδια ώρα, τα ξένα ΜΜΕ αποτελούν τη βασική πηγή πληροφόρησης για την υπόθεση. Σύμφωνα με δημοσιεύματα της Corriere della Sera και ρεπορτάζ της Deutsche Welle, η οικονομική προσφορά του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ φέρεται να προσεγγίζει τα 140 εκατ. ευρώ, στο πλαίσιο της απόφασης του Τζον Έλκαν και του ομίλου Gedi να αποχωρήσουν από τον χώρο του Τύπου και της ραδιοφωνίας, αναζητώντας αγοραστή για τα συγκεκριμένα μέσα.
Η προοπτική εισόδου ενός ελληνικού μιντιακού ομίλου στον πυρήνα της ιταλικής ενημέρωσης έχει προκαλέσει πολιτικές και θεσμικές αντιδράσεις. Η κυβέρνηση της Τζόρτζια Μελόνι παρακολουθεί τις εξελίξεις χωρίς επίσημη τοποθέτηση, ενώ από τη Forza Italia, ο υπουργός Εξωτερικών Αντόνιο Ταγιάνι έχει επισημάνει ότι θα ήταν προτιμότερο οι εφημερίδες να παραμείνουν σε ιταλικά χέρια. Παράλληλα, στον χώρο της Κεντροαριστεράς εκφράζονται ανησυχίες για την προστασία των θέσεων εργασίας και τη διασφάλιση του πλουραλισμού.
Στον δημόσιο διάλογο παρενέβη και ο Πιερ Μπερλουσκόνι, εκφράζοντας προβληματισμό για το ενδεχόμενο να περάσει ένα ιστορικό κομμάτι της ιταλικής δημοσιογραφίας σε ξένα χέρια, χωρίς ωστόσο να προχωρήσει σε αξιολόγηση του πιθανού αγοραστή.
Στην Ελλάδα, αντίθετα, η απουσία οποιασδήποτε αντίδρασης από τον όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ προκαλεί συζητήσεις στην αγορά. Παρατηρητές σημειώνουν ότι, σε αντίστοιχες περιπτώσεις, όταν δεν υπάρχει βάση, το θέμα συνήθως κλείνει άμεσα, ενώ όταν υπάρχει σαφές ενδιαφέρον, ακολουθεί ελεγχόμενη επικοινωνιακή διαχείριση ή ένα σημείο συζήτησης, μια παραγγελία ενός video να βρίσκεται έτοιμο στο κοντρόλ του δελτίου ειδήσεων αν τελικά προκύψει συμφωνία. Το γεγονός ότι αυτή τη φορά δεν συμβαίνει ούτε το ένα ούτε το άλλο ενισχύει την αίσθηση ότι η υπόθεση παραμένει ανοιχτή και σε εξέλιξη.
ΣΚΑΙ: Η εμμονική μανία Ζούλα για τα ρομπότ, ο βολταδόρος μαύρος γάτος Μπάρακ στο στούντιο των Οικονόμου-Παυλόπουλου και μια εσάνς σεξισμού για να μην ξεχνιόμαστε
Ο ΣΚΑΪ περηφανεύεται ότι πρωτοπορεί. Και πράγματι: μετά τους ηθοποιούς στα ρεπορτάζ, ήρθε η ώρα να δοκιμάσει και δημοσιογράφους από πυρίτιο. Σε πιλοτική φάση –πάντα πιλοτική, για να μη φοβηθούμε– το κανάλι λάνσαρε αγγλόφωνο δελτίο ειδήσεων με παρουσιάστρια τη Σοφία, ένα δημιούργημα Τεχνητής Νοημοσύνης. Ανκοργούμαν, σχεδιασμένη με αλγόριθμους και «διαχειριζόμενη» από τη δημοσιογραφική ομάδα του skai.gr.
Οι αντιδράσεις δεν άργησαν. Και μέσα στον όμιλο και συνδικαλιστικά. Οι δημοσιογραφικές οργανώσεις έβαλαν «κόκκινη γραμμή»: άλλο τα εργαλεία ΤΝ, άλλο να αντικαθίσταται ο ανθρώπινος λόγος από φωνές που δεν κουράζονται, δεν απεργούν και δεν ζητούν συλλογικές συμβάσεις. Γιατί αν σήμερα λέει ειδήσεις η Σοφία, αύριο μπορεί να μας πάρει και τη σύνταξη.
Βέβαια, ο δρόμος είχε ανοίξει νωρίτερα. Στην ΕΡΤ, επί προεδρίας Κωνσταντίνου Ζούλα –του σημερινού προέδρου του ΣΚΑΪ– έκανε την εμφάνισή του ο Ερμής, ο πρώτος εικονικός παρουσιαστής ΤΝ στην Ελλάδα. Από τότε, κάτι με τα ρομπότ φαίνεται να παίζει σοβαρά.
Και για να μη μείνουμε μόνο στα δελτία, το θέμα προχώρησε και στο στούντιο. Στην εκπομπή Παυλόπουλου–Οικονόμου εμφανίστηκε και άλλη Σοφία. Ρομπότ κανονικό αυτή τη φορά, καμία σχέση με την ψηφιακή άβαταρ άνκοργούμαν – απλή συνωνυμία, μην μπερδευόμαστε. Εκεί, ανάμεσα σε Συρίγο, Κωστίδη από Κωνσταντινούπολη και βαριά γεωπολιτική ανάλυση, εισέβαλε και η μαύρη γάτα του στούντιο, ο Μπάρακ (που πήρε το όνομά του από τον Ομπάμα καθότι έγχρωμος και αυτός). Το ρομπότ τρόμαξε, δήλωσε «είμαι άκακη» και κάπου εκεί η Τεχνητή Νοημοσύνη συνάντησε την ελληνική τηλεοπτική πραγματικότητα.
Ακολούθησε στιχομυθία που θύμισε ότι, όσο κι αν εξελίσσονται οι αλγόριθμοι, ο σεξισμός παραμένει απολύτως αναλογικός. «Φαντάσου μια γυναίκα που με το που σε βλέπει λέει “πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω” και δεν έχει γκρίνια», ειπώθηκε on air από τον Μανόλη Κωστίδη και ο Οικονόμου πήρε την ατάκα και επανέλαβε ότι δεν υπάρχει τέτοια γυναίκα άνθρωπος. Με την ΤΝ να μένει άφωνη – κυρίως γιατί δεν είχε προγραμματιστεί γι’ αυτό.
Το πάρτι Μελισσανίδη για την ΕΦΣΥΝ στη Ball Room της Αίγλης, ο νέος άνθρωπος του προέδρου, η μετακόμιση παρά θιν αλός και η στείρα κριτική
Υπάρχει ένα ανόητο στερεότυπο βαθιά ριζωμένο, σχεδόν ανθρωπολογικό: ότι όσοι κινούνται στο φάσμα της Κεντροαριστεράς, για να είναι αυθεντικοί, θα πρέπει και να ψωμολυσσάνε. Αν δεν πεθάνουν νωρίς. Να πίνουν φθηνή ρετσίνα σε νεροπότηρο, να διασκεδάζουν μόνο μες την υπόγεια την ταβέρνα και να νιώθουν ενοχές αν βρεθούν σε χώρο με πολυέλαιο. Αν σηκώσεις κεφάλι λίγο πιο ψηλά από το τραπεζάκι του καφενείου, αν μπεις σε ballroom, αν πατήσεις χαλί που δεν μυρίζει υγρασία, κάτι δεν πάει καλά: Ξεπουλήθηκες.
Με αυτό το φίλτρο, το πάρτι της Εφημερίδας των Συντακτών στη Ball Room της Αίγλης Ζαππείου χθες Παρασκευή έμοιαζε για ορισμένους με ιδεολογικό έγκλημα. Late night event, φωτισμοί, μουσική, κόσμος ντυμένος κανονικά —αστικά. Μαργαρίτης για μουσικό χαλί και όχι Θανάσης ή Σωκράτης ή Αγγελάκας.
Η προκατάληψη πάει σύννεφο
Γιατί αν κάποιος είχε «κοιμηθεί» τα τελευταία 13 χρόνια —ή αν απλώς απουσίαζε από τη χώρα από τότε που γεννήθηκε η ΕφΣυν— θα μπορούσε πράγματι να επιδοθεί σε μια ρηχή, βιαστική και αβασάνιστη κριτική. Να ειρωνευτεί ότι η εφημερίδα «πέρασε σε επιχειρηματικά χέρια». Να παίξει λογοπαίγνια του τύπου «δεν είναι πια των συντακτών αλλά του Μελισσανίδη». Να μην έδινε συγχωροχάρτι που κάποιος Χουντίνι εξαφάνισε την παλαιστινιακή σημαία από το λογότυπο. Και —το σημαντικότερο; — να αγνοήσει επιδεικτικά αυτό που πάντα αγνοούν όσοι κάνουν κριτική από μακριά: τη διαδρομή.
Η Εφημερίδα των Συντακτών δεν γεννήθηκε σε συνθήκες κανονικότητας. Δεν ξεκίνησε ως business plan ούτε ως επένδυση. Γεννήθηκε μέσα στα ερείπια της χρεοκοπίας του Τύπου, από ανθρώπους που αρνήθηκαν να εξαφανιστούν μαζί με την Ελευθεροτυπία. Ήταν συλλογικό στοίχημα, όχι brand. Και για περισσότερα από 10 χρόνια λειτούργησε χωρίς πλάτες, χωρίς τραπεζική άνεση, χωρίς «στρατηγικούς επενδυτές». Με συνεταιριστικό πυρήνα και μόνιμη οικονομική ασφυξία.
Αυτό δεν ήταν ρομαντισμός. Ήταν καθημερινή επιβίωση. Και κάποια στιγμή —πάντα έρχεται αυτή η στιγμή— η επιβίωση ζητά αποφάσεις. Όχι συνθήματα.
Ποιος είναι ο νέος πρόεδρος
Αυτό που δεν είναι γνωστό είναι ότι στις 12/12, η Γενική Συνέλευση της εταιρείας «Ανεξάρτητα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης Α.Ε.» (Η Εφημερίδα των Συντακτών Α.Ε.) αποφάσισε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, η οποία ανήλθε συνολικά σε 1.699.904,50 ευρώ, εκ των οποίων:
46.300 ευρώ αφορούν ονομαστική αύξηση μετοχικού κεφαλαίου
1.653.604,50 ευρώ καταβλήθηκαν υπέρ το άρτιο
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται πλέον σε 231.500 ευρώ, διαιρούμενο σε 57.875 ονομαστικές μετοχές.
Το μεγαλύτερο μέρος της ενίσχυσης προήλθε από την Zofrank Holdings Co. Limited, εταιρεία συμφερόντων της οικογένειας Μελισσανίδη, η οποία κατέβαλε 1.560.000 ευρώ, αποκτώντας το 51% της εταιρείας. Το υπόλοιπο 49% παραμένει στους εργαζόμενους και στον συνεταιρισμό.
Δεν πρόκειται για «άλωση». Πρόκειται για κεφαλαιακή ένεση επιβίωσης.
Το νέο Δ.Σ. και η δομή διοίκησης
Παράλληλα, εξελέγη νέο Δ.Σ. με πενταετή θητεία έως τις 11/12/2030, το οποίο συγκροτήθηκε ως εξής:
Σπυρίδων Κτενάς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος
Αθανάσιος Κωνσταντάκης, Μέλος
Μαρία Δημητριάδου, Μέλος
Στέλλα Λαζαρίδη, Μέλος
Συνεταιρισμός Εργαζομένων σε Εφημερίδες και Περιοδικά (ΣΥΝ.ΠΕ), Μέλος
Σωτήριος Μανιάτης, Μέλος
Η εφημερίδα θα μετακομίσει σύντομα αφήνοντας το κτίριο της Κολοκοτρώνη.
«Καλύτερα να παλεύεις ζωντανός…»
Όποιος θέλει να κρίνει την Εφημερίδα των Συντακτών, ας το κάνει από τα κείμενα, τις αποκαλύψεις, τη στάση της απέναντι στην εξουσία, όχι από το μετοχολόγιο. Γιατί το πραγματικό ερώτημα δεν είναι αν άλλαξε χέρια ένα ποσοστό. Είναι αν αλλάξει φωνή.
Και αυτό –όπως πάντα στη δημοσιογραφία– δεν θα το κρίνουν οι ισολογισμοί, αλλά οι αναγνώστες.
Τίτλοι τέλους για MTV και Nickelodeon στην Ευρώπη: Σβήνουν οριστικά στις 31/12
Ήδη από τον Οκτώβριο είχε γίνει γνωστό ότι το πλέγμα των καναλιών του θρυλικού MTV, θυγατρικής της Paramount Global, οδηγείται σε αναστολή λειτουργίας σχεδόν στο σύνολό του, με μοναδική εξαίρεση το MTV HD. Στη συνέχεια εκφράστηκαν προσδοκίες ότι, τουλάχιστον στην Ευρώπη, η απόφαση —απόρροια των δραστικών περικοπών που συνοδεύουν την εξαγορά και συγχώνευση της Paramount με τη Skydance Media— θα επηρέαζε μόνο ορισμένες αγορές. Οι εξελίξεις, ωστόσο, διέψευσαν κάθε τέτοιο σενάριο.
Μαζί με το MTV, στο ίδιο κύμα περικοπών παρασύρεται και το εμβληματικό Nickelodeon, σηματοδοτώντας το τέλος μιας ολόκληρης εποχής για την ιστορία της τηλεόρασης.
Το μήνυμα είναι σαφές και διακινείται εδώ και λίγες ώρες από παρόχους οπτικοακουστικού περιεχομένου και τηλεπικοινωνιών. Με γραπτά μηνύματα προς τους συνδρομητές τους, ενημερώνουν ότι η μετάδοση των δορυφορικών καναλιών MTV Live HD, MTV Europe και Nickelodeon θα διακοπεί οριστικά στις 31 Δεκεμβρίου.
Τέλος το 10% για τη συνδρομητική
Παράλληλα, υπενθυμίζεται ότι από την Πρωτοχρονιά καταργείται, όπως είχε ήδη ανακοινωθεί από την κυβέρνηση, το τέλος 10% στη συνδρομητική τηλεόραση (Cosmote TV, Nova, Vodafone TV κ.ά.).
Η επιστροφή Λαυρεντιάδη στα media
Ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης επιστρέφει στα media. Χτίζει από την αρχή ιδιόκτητο μιντιακό συγκρότημα και οι πρώτες κινήσεις δείχνουν ότι ξέρει τι παίρνει — και από πού.
Η μεταβίβαση από τον Γιάννη Φιλιππάκη των εφημερίδων «Espresso», «Ορθόδοξη Αλήθεια» και «Έλληνας Αγρότης» δεν αφορά μόνο τίτλους. Στον χώρο των ΜΜΕ, όποιος αγοράζει εφημερίδες, αγοράζει και τους μηχανισμούς τους. Και μαζί με τους τίτλους, ο Λαυρεντιάδης πήρε και τον άνθρωπο που ξέρει πώς δουλεύουν.
Ο Δημήτρης Ριζούλης αναλαμβάνει Γενικός Διευθυντής του νέου σχήματος — επιλογή που δείχνει ότι το deal δεν ήταν απλή αγοραπωλησία εντύπων, αλλά μεταφορά έτοιμου διοικητικού μοντέλου και γραμμής. Όταν παίρνεις ομάδα, παίρνεις και τον προπονητή.
Η έδρα στήνεται στο Φάληρο και το πλάνο δεν σταματά εδώ. Στόχος η επέκταση σε νέα έντυπα, οικονομικά μέσα και, αν χρειαστεί, ραδιόφωνο ή TV.
Θωμάς Σίδερης: Η «Αφύλακτη Διάβαση» ενός ραδιοφωνικού ανυπότακτου
Τον αποχαιρέτησε η ΕΡΤ, τον υποδέχθηκαν με ανοιχτά μικρόφωνα η «Εφημερίδα των Συντακτών» και ο «Αθήνα 9.84». Όχι από πολιτική καραμπόλα, αλλά από καθαρή δημοσιογραφική ανάγκη: όταν έχεις εκπομπές-διαμάντια και τις πετάς έξω, μάλλον χάνεις τον σταθμό.
Ο Θωμάς Σίδερης επιστρέφει δυναμικά με την «Αφύλακτη Διάβαση» κάθε δεύτερη Παρασκευή στον «Αθήνα 9.84», ενώ στην «Εφ.Συν.» συνεχίζει με podcasts και αγαπημένες σειρές για ιστορία, ποδόσφαιρο και μουσικές αφηγήσεις.
Percapita: Μηδενικά έσοδα, γεμάτο… πρόγραμμα από το 2025
Με τζίρο μηδέν και το 2024, όπως και το 2023, έκλεισε τη χρονιά η Percapita του Ομίλου Βαρδινογιάννη, επιβεβαιώνοντας ότι μέχρι στιγμής κινείται περισσότερο στο πεδίο της προετοιμασίας παρά των εσόδων. Οι ζημίες προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 4.208 ευρώ, ελαφρώς μειωμένες σε σχέση με τις 5.168 ευρώ της προηγούμενης χρονιάς.
Η εικόνα αλλάζει από το 2025, καθώς η εταιρεία μπήκε δυναμικά στο παιχνίδι των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Super League. Ήδη προχώρησε σε συμφωνίες με Cosmote TV και Nova για την πώληση των δικαιωμάτων που εξασφάλισε, ανοίγοντας κεφάλαιο με… περισσότερη μπάλα και λιγότερο λευκό χαρτί.
Survivor: Πρεμιέρα με καθυστέρηση και βλέπουμε…
Λίγο πιο πίσω πάει τελικά η πρεμιέρα του Survivor στον ΣΚΑΪ, με το κανάλι να κλείνει όσο μπορεί την ψαλίδα με τη συμφωνία των «4» για αποχή ενός μήνα από την prime time. Από τις αρχές Ιανουαρίου, πάμε τελικά για Κυριακή 11 ή Δευτέρα 12 του μήνα, ώστε να υπάρξει –λέει– καλύτερη προετοιμασία.
Τα κάστινγκ τρέχουν, οι δοκιμασίες συνεχίζονται και το έπαθλο των 250.000 ευρώ παραμένει δέλεαρ, αλλά το πραγματικό στοίχημα είναι άλλο: να σταθεί το ριάλιτι μόνο του έστω για λίγες ημέρες πριν επιστρέψουν Mega, ΑΝΤ1, Alpha και Star στις 19 Ιανουαρίου.
Στον ΣΚΑΪ ελπίζουν σε 10-12%, γνωρίζοντας όμως πως αυτή τη φορά το Survivor δεν θα παίζει χωρίς αντίπαλο για πολύ. Και η prime time δεν συγχωρεί καθυστερήσεις.
Βίκυ Καγιά: Ο ΣΚΑΪ την ξανακοιτάζει (και όχι τυχαία)
Στο ραντάρ του ΣΚΑΪ βρίσκεται εκ νέου η Βίκυ Καγιά, η οποία κάνει την επόμενη τηλεοπτική της εμφάνιση ως καλεσμένη στο εορταστικό The Voice την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Μια εμφάνιση που, όπως φαίνεται, δεν περνά απαρατήρητη στο κανάλι του Φαλήρου.
Η πρόταση με τη Βίκυ Καγιά έφτασε πολύ κοντά στο «πράσινο φως» για την απογευματινή ζώνη 17.30–19.30, ωστόσο προτιμήθηκε τελικά το Beat My Guest, αξιοποιώντας το momentum του The Voice. Παρ’ όλα αυτά, το όνομα της Καγιά παραμένει ψηλά στη λίστα για την επόμενη σεζόν. Και στον ΣΚΑΪ ξέρουν καλά ότι κάποια φλερτ απλώς… παίρνουν τον χρόνο τους.
Μαρία Μπακοδήμου: Επιστροφή σε γνώριμα… λημέρια στην Barking Well
Σε γνώριμα τηλεοπτικά νερά επιστρέφει η Μαρία Μπακοδήμου, με την Barking Well Media να ανακοινώνει τη νέα –αλλά όχι άγνωστη– συνεργασία τους. Η παρουσιάστρια εντάσσεται ξανά στην «οικογένεια» της εταιρείας, με στόχο τη συνέχεια των επιτυχημένων projects του παρελθόντος.
Έλλη Κοκκίνου: Μετακόμιση Παρασκευής για το «Don’t Forget The Lyrics»
Αλλαγή μέρας αποφάσισε ο ΑΝΤ1 για το «Don’t Forget The Lyrics», μεταφέροντας την Έλλη Κοκκίνου στην prime time της Παρασκευής (από χθες). Το μουσικό τηλεπαιχνίδι δοκιμάζει πλέον τις αντοχές του στο πιο απαιτητικό τηλεοπτικό βράδυ της εβδομάδας.
Πηγή: www.mononews.gr























