
Οδηγούμε το υβριδικό KGM Torres
Το KGM Torres έρχεται να αποδείξει πως η υβριδική εποχή δεν ενέχει συμβιβασμούς. Αντιθέτως μπορεί να συνδυάζει στιβαρό χαρακτήρα, προσιτή πολυτέλεια και ένα αποδοτικό κινητήριο σύνολο.
Η KGM, η σύγχρονη εξέλιξη της SsangYong, συνεχίζει δυναμικά την πορεία της στην Ευρωπαϊκή αγορά με το Torres να αποτελεί ένα SUV με έντονη προσωπικότητα, εφοδιασμένο με πλούσιο εξοπλισμό και προηγμένη τεχνολογία, έχοντας ως στόχο να προσφέρει άνετες μετακινήσεις. Με κορεάτικη συνέπεια και ευρωπαϊκή φινέτσα, αποτελεί ένα μοντέλο που διεκδικεί μια θέση στην κατηγορία του, ανάμεσα στους κορυφαίους κατασκευαστές.
Η αλήθεια είναι πως η παρουσία του ελκύει το βλέμμα. Πολλοί θα δουν ένα μεγάλο επιβλητικό SUV και κάποιοι άλλοι θα αναζητήσουν να βρουν τα στοιχεία που έχει «παντρέψει» από αυτοκίνητα άλλων εταιριών. Όπως και να έχει όμως, δεν περνάει απαρατήρητο. Δείχνει στιβαρό, «άγριο», αποφασιστικό, αποπνέει την ιδέα της περιπέτειας. Οι γραμμές του είναι καθαρές, αλλά ταυτόχρονα επιβλητικές, με την αισθητική να εστιάζει στον δυναμισμό ενός 4Χ4.
Στο εμπρός τμήμα, η χαρακτηριστική “μάσκα” με τις κάθετες γρίλιες δίνει έντονη ταυτότητα και υποδηλώνει αυτοπεποίθηση. Τα φωτιστικά σώματα LED έχουν σχεδιαστεί με ιδιαίτερη λεπτομέρεια και προσθέτουν premium χαρακτήρα, ενώ ο προφυλακτήρας αποπνέει μια αίσθηση στιβαρότητας που εμπνέει εμπιστοσύνη. Λεπτομέρειες όπως το κόκκινο πλαστικό που ουσιαστικά σηματοδοτεί που βρίσκεται η θέση του γάντζου ρυμούλκησης και στο καπό με τα δύο πλαστικά στα άκρα που μοιάζουν σαν «πιάστρες» σε περίπτωση που χρειαστεί να δέσουμε κάτι, προσδίδουν δυναμισμό. Περνώντας στο πλάι, οι έντονες καμπύλες πάνω στα φτερά και η καθαρή γραμμή της οροφής προσδίδουν σπορ δυναμισμό, ενώ τα φουσκωμένα τόξα τροχών και οι ζάντες 18″ ενισχύουν την εικόνα ενός SUV έτοιμου για όλα. Η προσεγμένη αεροδυναμική του σχεδίαση αποπνέει σύγχρονη αισθητική χωρίς υπερβολές.
Στο πίσω μέρος, τα κατακόρυφα φωτιστικά σώματα led δημιουργούν μια μοντέρνα ταυτότητα ενώ η έκκεντρη σχεδίαση δίνει μια σχεδόν ρετρό-μοντέρνα νότα. Μια εμφάνιση που αποπνέει δύναμη, χωρίς να χάνει την κομψότητα και αφήνει την εντύπωση πως το Torres είναι έτοιμο να φύγει για το επόμενο ταξίδι, είτε αυτό είναι στην πόλη είτε λίγο πιο μακριά από την άσφαλτο.
Το εσωτερικό του KGM Torres είναι μια ευχάριστη εκπληξη. Η ποιότητα κατασκευής και η αίσθηση πολυτέλειας ξεπερνούν τις προσδοκίες της κατηγορίας. Οι δερμάτινες επενδύσεις σε καφέ απόχρωση, που ντύνουν καθίσματα και ταμπλό, δημιουργούν μια ζεστή, premium ατμόσφαιρα. Η οθόνη αφής 12,3″ στο κέντρο του ταμπλό προσφέρει εύκολο έλεγχο όλων των λειτουργιών, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων συμπληρώνει το τεχνολογικό προφίλ του αυτοκινήτου με καθαρές ενδείξεις και μοντέρνα γραφικά.
Τα καθίσματα είναι μεγάλα και αναπαυτικά, θερμαινόμενα εμπρός και πίσω, καθιστώντας το Torres έναν πραγματικό «καναπέ» για τις μεγάλες αποστάσεις. Οι χώροι στο εσωτερικό είναι γενναιόδωροι, με πληθώρα θηκών και πρακτικών λύσεων για όλους τους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών στα 703 lt είναι από τους κορυφαίους της κατηγορίας και με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 1.662 lt, μετατρέποντας το SUV σε πραγματικό εργαλείο για οικογένειες ή όσους αγαπούν ταξίδια και εξορμήσεις.
Κάτω από το καπό, και κάτω από το μεγάλο πλαστικό κάλυμμα έχει τοποθετηθεί ένας 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.5 lt, ο οποίος συνδυαστικά με το υβριδικό σύστημα αποδίδει 204 PS με μέγιστη ροπή 330 Nm. Το υβριδικό σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μόνο. Είναι ρυθμισμένο έτσι ώστε να αξιοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα συνεχώς, με τον θερμικό να λειτουργεί ως «γεννήτρια» για να φορτίζει την μπαταρία χωρητικότητας 1,83 kWh. Με αυτό τον τρόπο το αυτοκίνητο κινείται σαν ηλεκτρικό, καθώς συνεχώς εκμεταλλεύεται τις επιταχύνσεις και την άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα με εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου προσφέροντας ηρεμία.
Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης: Comfort, Eco, Sport, επιτρέποντας του να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες ή με βάση τη διάθεση του οδηγού. Κατά τη δοκιμή μας, η μέση κατανάλωση διαμορφώθηκε στα 6,8 lt/100 km, μια τιμή που δείχνει τον ρεαλισμό και την αποτελεσματικότητα της υβριδικής φιλοσοφίας του.
Το σύστημα ανάρτησης αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ρύθμιση που προσφέρει ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και τον έλεγχο. Η ρύθμιση είναι σχετικά μαλακή, κάτι που κάνει το Torres εξαιρετικά φιλικό στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους. Η απόσβεση είναι αθόρυβη και αποτελεσματική, και μόνο κατά την επιτάχυνση σε συνδυασμό με λακκούβες στην άσφαλτο, γίνεται αισθητή μια μικρή ταλάντωση στο τιμόνι, χωρίς να προκαλεί ενόχληση. Σε έντονη επιτάχυνση, το εμπρός μέρος «ελαφραίνει», όμως η σταθερότητα δεν διακυβεύεται. Στις στροφές, υπάρχει μια λογική κλίση του αμαξώματος, αναμενόμενη για SUV τέτοιου ύψους και βάρους (1.670 kg). Σε πραγματικές συνθήκες, η συμπεριφορά του είναι ασφαλής και προβλέψιμη. Χαρακτηριστικά, σε έναν έκτακτο ελιγμό αποφυγής εμποδίου στον αυτοκινητόδρομο, η ανάρτηση και τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης λειτούργησαν με απόλυτη συνέπεια, διατηρώντας την πορεία του οχήματος σταθερή χωρίς ίχνος πανικού. Είναι η στιγμή που συνειδητοποιείς ότι η KGM έχει επενδύσει σοβαρά όχι μόνο στο design, αλλά και στην ασφάλεια.
Παρά το μέγεθός του, το Torres είναι εύχρηστο και ευέλικτο στην πόλη. Η υποβοήθηση του τιμονιού είναι σωστά μελετημένη, η ορατότητα εξαιρετική και η ακτίνα στροφής μικρότερη από ό,τι θα περίμενε κανείς. Στον αυτοκινητόδρομο, αποδεικνύεται ήσυχο, με πολύ καλή ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης που θυμίζει ακριβότερα μοντέλα. Η ροπή του υβριδικού συστήματος βοηθά στην άμεση επιτάχυνση, δίνοντας μια αίσθηση σβελτάδας και ελέγχου. Σε πιο απαιτητικές διαδρομές με στροφές, δεν στοχεύει να προσφέρει “σπορτίφ” συγκινήσεις, αλλά να μεταφέρει τους επιβάτες με άνεση και ασφάλεια. Και εκεί τα καταφέρνει περίφημα. Με απόσταση από το έδαφος 180 mm, μπορεί να κινηθεί και σε χωμάτινες διαδρομές, στο βαθμό που το επιτρέπουν τα ελαστικά του. Είναι ένα SUV που δεν φοβάται να λερωθεί αλλά σίγουρα προτιμά να το κάνει με στυλ.
Ως σύγχρονο αυτοκίνητο εξοπλίζεται με ένα πλήρες πακέτο προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας:
Σύστημα Προστασίας Ανατροπής (ARP)
Υποβοήθηση Υψηλής Σκάλας Προβολέων (HBA)
Υποβοήθηση Πέδησης (BAS)
Υποβοήθηση Εκκίνησης σε Ανηφόρα (HSA)
Σήμανση Έκτακτης Πέδησης (ESS)
Υποβοήθηση Κίνησης σε Κατωφέρεια (HDC)
Εφαρμογή Πέδησης μετά την Πρόσκρουση (MCB)
Αυτόνομο Σύστημα Έκτακτης Πέδησης (AEBS)
Ειδοποίηση Εξόδου από Λωρίδα (LDWS)
Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας (LKAS)
Ειδοποίηση Εκκίνησης Εμπρόσθιου Οχήματος (FVSA)
Έλεγχος Προσοχής Οδηγού (DAA)
Ειδοποίηση Απόστασης Ασφαλείας (SDA)
Ηλεκτρικό Χειρόφρενο (EPB)
Ευφυές Σύστημα Υποβοήθησης Ταχύτητας (ISA)
Προσαρμοζόμενο Cruise Control
Ειδοποίηση Τυφλού Σημείου (BSW)
Ειδοποίηση Εγκάρσια Κινούμενου Οχήματος Πίσω (RCTW)
Ειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας (LCW)
Με αυτό το «οπλοστάσιο», το Torres εξασφαλίζει κορυφαία ενεργητική ασφάλεια, βοηθώντας τον οδηγό να διατηρεί τον έλεγχο σε κάθε συνθήκη.
Το υβριδικό KGM Torres είναι μια ευχάριστη έκπληξη: Συνδυάζει πρακτικότητα, ευκολία χρήσης, σύγχρονη τεχνολογία και πραγματική άνεση. Απευθύνεται σε οικογένειες, επαγγελματίες και σε εκείνους που θέλουν ένα αυτοκίνητο ικανό να καλύψει όλες τις ανάγκες, χωρίς να θυσιάζει τίποτα από το στυλ ή την οικονομία. Ανήκει στην κατηγορία των D-SUV και ανταγωνίζεται μοντέλα όπως: BYD SEAL U, Toyota RAV4, MG HS, Peugeot 5008. Με ισορροπία ανάμεσα στην τεχνολογία, την άνεση και την αποδοτικότητα, το Torres δηλώνει παρόν.
Τεχνικά χαρακτηριστικά KGM Torres HEV
Κυβισμός: 1.497 cc
Συνδυαστική ισχύς: 204 PS
Συνδυαστική ροπή: 330 Nm
Κίνηση: στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: αυτόματο 1 σχέσης
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.705 / 1.710 / 1.890 mm
Μεταξόνιο: 2.680 mm
Χώρος αποσκευών: 703 lt έως 1.662 lt (σε διθέσια διαμόρφωση)
Βάρος: 1.670 kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 8,9 sec
Τελική ταχύτητα: 180 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 6,8 lt/100km
Εκπομπές CO2: 133 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 85 ευρώ
Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής: 38.190 ευρώ
Διαβάστε επίσης
Ο φωτισμός την νύχτα είναι καθοριστικό στοιχείο Οδικής Ασφάλειας
Dacia: Επίσημος χορηγός του Μαραθωνίου
Franciacorta Experience: Οδηγήσαμε στο κέντρο μύησης της Porsche, εκεί όπου η ταχύτητα διδάσκεται
Πηγή: www.mononews.gr
























