
F1 Βραζιλία: Μάχες παντού
F1 Βραζιλία: Το Βραζιλιάνικο GP σήμερα στις 19:00 (απευθείας ΑΝΤ1+) είναι πιθανά ένας από τους πιο αμφίρροπους αγώνες των τελευταίων ετών.
Πρώτη μάχη είναι αυτή της 2ης θέσης στους κατασκευαστές ανάμεσα σε Ferrari και Mercedes. Οι Γερμανοί μετά το 2-3 χτες στο Sprint που τους έδωσε 13 βαθμούς πήραν προβάδισμα 6 βαθμών από τη Ferrari. Σήμερα ο Αντονέλι εκκινεί 2ος, ο Λεκλέρκ 3ος, ο Ράσελ 6ος και ο Χάμιλτον που χτες είχε μια ακόμη κακή μέρα 13ος. Ανάμεσά τους θα δοθεί μεγάλη μάχη για να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς.
Ο Πιάστρι εκκινεί από την 4η θέση και μετά την εγκατάλειψή του στο χθεσινό αγώνα Sprint βρίσκεται σε δύσκολη θέση καθώς ο Νόρις που κέρδισε στο Sprint έχει διαφορά 9 βαθμών. Χτες βράδυ μετά τη νίκη του στο Sprint, ο Νόρις κατέκτησε τη δεύτερη pole position του Σαββατοκύριακου στη Βραζιλία, αφού βρέθηκε επικεφαλής και στις τρεις περιόδους των κατατακτήριων δοκιμών αυτό το απόγευμα. Ο Πιάστρι θα πρέπει να περάσει τους Λεκλέρκ και Αντονέλι αν μπορεί, προτού διεκδικήσει κάτι παραπάνω από το Νόρις. Ο Αυστραλός οδηγός είναι ντεφορμέ και με κακή ψυχολογία οπότε μια θετική εμφάνιση είναι καθοριστική αν θέλει να μείνει με ρεαλιστικές ελπίδες στη μάχη του τίτλου. Πόσο μάλλον που αρκετές εικόνες δείχνουν πως ο Νόρις πάτησε σε νερά (επίτηδες;) τα οποία προκάλεσαν το γλίστρημα του Πιάστρι όπως και των Χούλκενμπεργκ, Κολαπίντο στο Sprint.
Ο πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν είχε μια πολύ κακή εμφάνιση στις κατατακτήριες δοκιμές όπου για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια δεν κατάφερε να προκριθεί στο Q2. Ο Ολλανδός διαμαρτύρονταν για έλλειψη πρόσφυσης και κακό σετάρισμα. Η εικόνα με το Τσουνόντα να αποκλείεται επίσης τη στιγμή που οι οδηγοί των RB μπήκαν στο Q3 και εκκινούν ο Χάτζαρ από την 5η θέση και ο Λώσον από την 7η θέση είναι εξόχως προβληματική και χρήζει διερεύνησης από τους επικεφαλής της εταιρείας.
Όσον αφορά στον αγώνα τώρα και τις επιλογές στρατηγικής δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά χρόνου μεταξύ της στρατηγικής ενός pit stop και της στρατηγικής δύο pit stop. Αν κάποιος επιλέξει ένα pit stop, η καλύτερη επιλογή φαίνεται να είναι μαλακή γόμα και στη συνέχεια μεσαία: Η διαφορά είναι αρκετά οριακή λόγω των ρυθμών φθοράς. Οι χαμηλές θερμοκρασίες πίστας καθιστούν πιο δύσκολο να φτάσει το σκληρό ελαστικό (C2) σε σωστό παράθυρο θερμοκρασίας, επηρεάζεται επίσης περισσότερο από την έλλειψη πρόσφυσης. Ξεκινώντας με το μαλακό ελαστικό η αλλαγή σε μέση γόμα μπορεί να γίνει πριν τον 30στο γύρο σε σύνολο 71. Ο ρυθμός φθοράς των πίσω ελαστικών με τη μαλακή γόμα C4 στο Sprint ήταν αρκετός για να έχει αντίκτυπο στην πρόσφυση, επομένως αυτό απαιτεί προσεκτική διαχείριση. Δεν θα ήταν έκπληξη να δούμε τους οδηγούς να δυσκολεύονται με τη μαλακή γόμα μετά τον 20στο γύρο. Οι επιλογές των δύο pit stop περιλαμβάνουν επίσης τη γόμα C4 στην αρχή πριν προχωρήσουν σε C3 για το μεσαίο μέρος και στη συνέχεια να αφήσουν την επιλογή μεταξύ μαλακού και μεσαίου ελαστικού ανοιχτή για το τελευταίο μέρος προς την καρό σημαία.
Αξίζει να τονιστεί πως κανένας από τους κανένας από τους οδηγούς της πρώτης δεκάδας δεν έχει στη διάθεσή του, φρέσκο σετ μαλακής γόμας. Ο Νόρις έχει δυο φρέσκα σετ μέσης γόμας ενώ οι Αντονέλι, Λεκλέρκ, Πιάστρι από ένα.
Η σημερινή σειρά εκκίνησης είναι:
Πηγή: www.mononews.gr






















