Νέα εποχή στην εξυπηρέτηση του πελάτη φέρνει η CrediaBank, με το πρωτοποριακό concept καταστημάτων, που εστιάζει στην καινοτομία και έχει στο επίκεντρο τον ανθρωπο.
Παράλληλα αποτυπώνει την φιλοσοφια της CrediaBank για ισορροπία ανάμεσα στις ψηφιακές εφαρμογές και τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες με την άμεση, δια ζώσης συνεργασία και εξυπηρέτηση, έχοντας ως οδηγό πάντα τις ανάγκες του πελάτη.
Η Τράπεζα εγκαινιάζει και το μηχάνημα ταμείου νέας γενιάς σε επίπεδο γραφείου για συναλλαγές με τον Πελάτη και τον εξ αποστάσεως ταμία και συνεργάτη, που θα εξυπηρετεί συναλλαγές και θα ικανοποιεί προϊοντικές ανάγκες on line σε πραγματικό χρόνο. Αυτό σε συνδυασμό με την εξ αποστάσεως τηλεφωνική επικοινωνία με άνθρωπο της Τράπεζας και μετά το πέρας του ωραρίου συναλλαγών του καταστήματος δημιουργεί την απρόσκοπτη επαφή με την Τράπεζα με έναν νέο και ιδιαίτερο τρόπο εμπειρίας.
Για όλα αυτά μιλάει στο mononews.gr ο Chief Retail Banking & Wealth Management Officer της CrediaBank, Στυλιανός Ηλιάδης.
























